ساعت کار
شنبه - چهار شنبه: 8.30 تا 17.00
پنج شنبه :8:30 تا 13:30
دفتر مرکزی
تهران/میدان ولیعصر/جنب هتل آرامیس/کوچه دانش کیان/پلاک 14/ واحد 204
ابتدا باید درباره مجوز اداره کار توضیحات کلی ارائه کرد و سپس مراحل دریافتش را بررسی کنیم و به مهمترین سوالاتی که حتی میتوان پرتکرارترین سوالات هم گفت رادر پایین مطرح کرده و پاسخ میدهیم.
جهت اخذ مجوز اداره کار که به آن رتبه بندی اداره کارهم گفته میشود میبایست چه کارهایی انجام داد؟
چه شرکتهایی میتوانند مجوز اداره کار رادریافت کنند؟
اخذ مجوز اداره کار درمناقصات میتواند به شرکت کمک کند؟
و سوالای زیاد دیگه ای که دراین مطلب به آن پاسخ میدهیم.
جهت شناخت مراحل دریافت مجوز یاصلاحیت اداره کار میبایست الزامات دریافت این مرک رابطور کامل بدانیم.
شرکتهایی میتوانندمجوز اداره کار رادریافت کنندکه این شرایط را داشته باشند:
اول و مهمترین شرط: زمینه فعالیتشان باید حداقل یکی از موارد خدماتی ، تعمیر و نگهداری ، چاپ و تکثیر و … باشد که درادامه بطور کامل معرفی میکنیم.
دومین شرط: میبایست حتمادارای دفتر مرکزی با یک ادرس مشخص باشد.
این دو موردمهمترین شروط اصلی هستند ودیگر شرایط آن میتوان به مواردی مانند:
لیست بیمه برای دفتر مرکزی ، حداقل مدرک دیپلم برای مدیرعامل مجموعه.
و حداقل متراژدفتر که بایدحداقل 20 مترباشد.
ارائه اظهار نامه سال قبل شرکت و یااعلام عدم فعالیت مجموعه درسال گذشته و غیرفعال بودن آن
تشکیل پرونده وشروع فعالیت باید ازطریق انجمن های صنفی انجام گیرد وتمام شرکتها بایداز طریق کانونهای موردتاییداداره کاراقدام بدریافت این مدرک کنند.
درپروسه اخذ رتبه بندی اداره کار دوبار بازرسی انجام میشود.
اولین بازرسی راانجمن کارفرمایی برای تایید مدارک انجام میدهد و آنها رابررسی میکند.
دومین بازرسی هم توسط بازرسین محترم اداره کارجهت تایید نهایی و بررسی قطعی تمام موارد و دفتر مرکزی صورت میگیرد.
درگذشته جهت اخذمجوز باید مدارک بصورت فیزیکی ارائه میشدو ان فرایندابتدا بصورت فیزیکی بود.
حال باراه اندازی سامانه جامع مربوط به اداره کار وباایجادسامانه جامع اداره کار تمام مراحل درسایت انجام میشود وکلیه مراحل اخذ وتمدید این مدرک بدین صورت انجام میشود.
اینکار توانست به فراید آن کاملاسرعت بخشیده وکارها بسیار سریعتر پیش رود.
رونددریافت صلاحیت اداره کاریا رتبه بندی اداره کاردرسامانه مربوطه اداره کار بصورت ذیل میباشد:
اول) انتخاب انجمن مورد نظرجهت ارسال پرونده
دوم) ثبت تمامی اطلاعات شرکت شامل اطلاعات ثبتی وبیمه وکارگاهی شرکت
سوم) آپلودوبارگذاری مدارک لازم ودرخواست موردنظرشرکت شامل:
شرکتنامه یاتقاضانامه – اگهی تاسیس – برگه قطعی مالیاتی – اظهارنامه مالیاتی – تقاضانامه – تغییرات شرکت
چهارم) دراین موردبایداطلاعات هیئت مدیره بطور کامل واردشود برای همین باید تمام نفرات قبلبرای شروع روند کار احراز هویت شوند
پنجم) وضعیت ملک و سند ملکی مجموعه
ششم) ثبت تمامی قراردادهاشرکت حتی باداشتن حداقل یک قرارداد باید آنرا اعلام کرده و برای پروژه و تمام اعضای لیست بیمه مجموعه طرح طبقه بندی مشاغل ارئه کنیدکه الزامیست.
هفتم)اطلاعات تکمیلی مجموعه راثبت کنید.
هشتم) تمامی تجهیزات و وسایل دفتر مرکزی مجموعه راثبت کنید.
نهم) اطلاعات همه اعضای شرکت چه در دفتر مرکزی و چه درپروژه باید ثبت گردد.
دهم) میبایست تمامی تجهیزات و امکانات مجموعه راثبت کنید.
درچه حالتی میتوان گواهی صلاحیت شرکتهای خدماتی اداره کار رااخذ کنیم؟
روش اخذ گواهینامه صلاحیت شرکتهای خدماتی؟
مراحل اخذ گواهینامه تعیین صلاحیت شرکتهای خدماتی اداره کار چیست؟
شرایط دریافت گواهی نامه صلاحیت پیمانکاری اداره کار چیست؟
این سئوالات و خیلی سئوالات دیگری جزو سوالات پرتکرار مدیران عامل محترم جهت دریافت گواهینامه تعیین صلاحیت شرکتهای خدماتی میباشد.
مهمترین مسئله نام این گواهینامه است:
افراد و کارفرمایان مختلف اسامی گوناگونی را برای این مدرک انتخاب میکنند و میگویند:
نام اصلی این مدرک گواهینامه تعیین صلاحیت شرکتهای خدماتی ، پشتیبانی ، فنی و مهندسی میباشد.
ولی با اسامی مختلفی ازجمله موارد زیر انرا نام میبرند:
گواهی تاییدصلاحیت شرکتهای خدماتی
تعیین صلاحیت اداره کار
گواهینامه صلاحیت پیمانکاری اداره کار
مجوز اداره کار
گواهینامه رتبه بندی اداره کار
مجوز پیمانکاری اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی
گواهی صلاحیت پیمانکاری وزارت کار
گواهینامه خدماتی وزارت کار
مواردی که نام برده شد همگی ازجمله اسامی هستندکه برای این مدرک بکار گرفته میشود گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی می باشد. اسامی اعلامی و خیلی القاب دیگر همشون همان معنای گواهینامه تعیین صلاحیت شرکت های خدماتی هست.
طرح طبقه بندی مشاغل رامیتوان یکی از اصلیترین پیش نیازهای این مجوز اداره کار دانست.
این طرح طبقه بندی مشاغل یکی ازموارد خواسته شده و پیش نیازجهت اخذ گواهینامه صلاحیت اداره کار می باشد.
جهت نوشتن طرح طبقه بندی باید برای همه کارکنان دفتر مرکزی وهمه افراد ردیف پیمان نوشته شود.
حتماتوجه به این موضوع که حتی با داشتن یک نفر در لیست بیمه شرکت اینمورد الزامیست وتوجه داشته باشیداگر یک نفر کارمند دارید
نیز بایدحتما طبقه بندی مشاغل نوشته شود.
طبق این طرح کارفرماحتما بایدحقوق کارکنان را دقیقامطابق طرحی که نوشته شده است پرداخت کند.
میتوان گفت که طرح طبقه بندی بنوعی برای دفاع از حقوق کارگران است.
بعداز تکمیل مراحلی که گفته شد و تکمیل کردن تمامی مدارک خواسته شده دربالاپرونده ابتدابه انجمن کارفرمایی انتخاب شده و سپس ازآنجا به اداره کار ارائه ارسال میگردد.
میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر دراین مورد باکارشناسان مجرب آیهان ثبت تماس بگیرید.
میتوان گفت مجوز اداره کار ویاتاییدصلاحیت اداره کار ویاگواهینامه تایید مجوز اداره کارمدرک تایید صلاحیت ایمنی اداره کار گواهینامه ای است جهت تاییدشرکتهاازنظرفنی و عملی.
اعتبار مجوزاداره کار،مدرک مجوزاداره کار ،سه ساله است ولی به شرط تمدید سالیانه یعنی باید هرسال مدارک شرکت مجددا چک شود و درصورت تاییدتمدیدشود.
اخذمجوز اداره کارپروسه ای نسبتاطولانی داردکه اگرپروسه اخذمجوزاداره کار،گواهینامه تاییدصلاحیت ایمنی اداره کار ،آشنا نباشید وبدرستی پیش نبریدحتی ممکنست این روندرا بیشتر وزمان آنرا طولانیتر نیزکنید.
ااگر میخواهید این روند بدرستی و باسرعت پیش برود اخذگواهینامه مجوزاداره کار ،مدرک تایید صلاحیت وزارت کار رابه کارشناسان ماهر مجموعه آیهان بسپارید تادریافت گواهی نامه تاییدصلاحیت وزارت کار ،اخذ مجوز اداره کار درکمترین زمان ودریافت گواهینامه تاییدصلاحیت وزارت کار ،اخذ مجوز اداره کار باکمترین هزینه دریافت کنید.
مجموعه آیهان یکی ازمجموعه هاییست که از سال 1391 تا کنون پیش از 10 سال تجربه دراین زمینه دارد
وبا کسب تجربه و تسریع در روند کاریکی ازبهترین مراکز برای دریافت این مدرک باشد.
با مجموعه ایهان تماس گرفته واز مشاوره رایگان مجموعه در هر زمینه ای استفاده کنید.
هر سوالی که دارید تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
برای اخذ گواهی نامه ایزو کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و فرم درخواستی که انها در اختیار شما میگذارند را پر کنید. هم میتوانید بصورت حضوری اینکار را انجام دهید هم میتوانید فرم رادر قالب فایل word پر کنید تا پروسه کاری شما شروع شود.
برای صدور گواهینامه سیب سلامت داشتن دو مجوز برای شروع کار الزامیست:
1. داشتن جواز کسب یا جواز تاسیس
2. داشتن برند ثبت شده
در مجموعه آیهان ثبت تمام گواهینامه های مورد نیاز شرکت ها و مجموعه های تولیدی قابل صدور میباشد
دریافت گرید پیمانکاری یا رتبه شرایط متفاوتی براساس بخشنامه مربوط سازمان برنامه و بودجه کشور دارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید
شرکت آیهان ثبت با رزومه قوی و موفق درزمینه ثبت شرکت ثبت برند و انحلال شرکت همیشه نامی نیک در این زمینه بوده است.
تمام گواهینامه های ایزو از مراجع بین المللی و مراجع خصوصی در مجموعه آیهان ثبت قابل صدور است که متقاضی محترم بر اساس نیاز خود میتواند مرجع صدور گواهی ایزو خود را انتخاب کند.
برای دریافت گواهینامه صلاحیت ایمنی شرکت ها کافیست با مجموعه آیهان تماس بگیرید تا راهنمایی کافی توسط کارشناسان ما انجام گیرد.
مجموعه آیهان تنها مجموعه در ایران است که اخذ گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکاران را بصورت کاملا تخصصی انجام میدهد.
تماس با واتس اپ